© 2019 by CoderDojo Bulgaria

  • https://www.facebook.com/CoderDojoBu

February 21, 2020

February 11, 2020

Please reload

Recent Posts

Отворена работилница по повод EU Code Week

October 20, 2016

По време на EU Code Week, Дигитална Национална Коалиция ще помогне на повече деца да се докоснат до компютърните науки и да усъвършенстват дигиталните си умения

 

Дигитална Национална коалиция, CoderDojo България, Майкрософт България и Progress канят желаещите деца на възраст от 7 до 18 години на Dojo@EUweek – отворена работилница по програмиране, която ще се проведе на 22 Октомври (Събота) от 13:00 в „Академията на Телерик“.

 

Работилницата е еднократна и с продължителност от 90 минути. Подходяща е за всички деца, които не са посещавали CoderDojo и нямат опит в програмирането.

Децата ще се запознаят с възможностите и бъдещето на технологиите чрез специално адаптирана за децата лекция от SingularityU Sofia, ще научат повече за цифровата хигиена, а също така и ще надникнат в света на програмирането с Blockly и code.org.

 

Необходимо условие за участие е предварителната регистрация на http://www.coderdojobulgaria.com/blank-kjrz2 , която ще е активна до изчерпване на 80те места в залата.  Необходимо е и всяко дете да носи лаптоп, зарядно и външна мишка.

„Компютърните науки са градивен елемент на всички модерни професии и трябва да бъдат част от основното образование на нашите деца”, споделя Гергана Паси дигитален шампион на България и основател на ДНК.

 

Дигиталните умения са от особено значение за всеки, който се стреми да просперира в днешния дигитален свят, от критично значение е и за ЕС за реализацията на единния цифров пазар. До 2020 г. 90% от работните места в ЕС ще изискват поне базово ниво на дигитални умения. Включването на компютърни науки във всяка учебна програма в Европейските училища е основен  път към преодоляването на липсата на IT специалисти, а усвояването на базови умения за програмиране от най-ранна възраст би насърчило изграждането на критични умения за всяка личност.

 

 

 

Please reload

Please reload

Search By Tags
Please reload

Archive